Zapytaj Garyego

Zapytaj Garyego
Zapytaj GaryegoZapytaj Garyego
Autor:

Cena: 35.01 zł   

Data wydania:
Liczba stron:436
Oprawa:


Format eBook: pdf,epub,mobi pdf  pdf,epub,mobi epub  pdf,epub,mobi mobi  Zapytaj Garyego  Zapytaj Garyego 


Bez znaczenia czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu – ta książka pomoże Ci podjąć właściwe decyzje i działania.

CZEGO DOWIESZ SIĘ Z KSIĄŻKI?
GARY ODPOWIADA NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE MU PYTANIA BIZNESOWE

  • Co jest najtrudniejsze podczas rozpoczynania biznesu?
  • Ile w sukcesie jest pewności siebie, ile umiejętności, a ile szczęścia?
  • Jak zainteresować klientów naszymi produktami lub usługami?
  • Jak szukać partnerów i tworzyć zespół?
  • Co jest największą przeszkodą w osiągnięciu sukcesu?
  • Jaki jest najlepszy sposób na skalowanie biznesu?

GARY W AKCJI

JEŚLI JESZCZE NIE WIDZIAŁEŚ GARY’EGO W AKCJI, TO KONIECZNIE OBEJRZYJ TO WIDEO


 

W KSIĄŻCE ZNAJDZIESZ RÓWNIEŻ WIELE ODPOWIEDZI NA PYTANIA, KTÓRE POZORNIE NIE MAJĄ NIC WSPÓLNEGO Z BIZNESEM:

 
♦ co robić aby cieszyć się dobrą kondycją psycho-fizyczną, aby nic nie przeszkadzało Ci w prowadzeniu biznesu
♦ jak czerpać doświadczenie, z bycia kibicem New York Jets
♦ po czym poznać dobre wino 😉
 
Bez znaczenia czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu – ta książka pomoże Ci podjąć właściwe decyzje i działania.

Książka „Zapytaj Gary’ego” stanie się dla Ciebie drogowskazem i katalizatorem tego, aby rzeczy które chcesz zrealizować.. faktycznie się ZADZIAŁY! Mało tego! Aby zadziały się skutecznie i moooocno namieszały w Twojej branży!
 

SO LET’S GEEEEET INTO THEEEEEE SHOOOOOW!


GARY VAYNERCHUK - Przedsiębiorca, autor bestsellerowych książek wg. New Jork Times’a. Gary jest znany z tego, że za pomocą narzędzi takich jak Twitter, Facebook i Youtube potrafi tworzyć bardzo zaangażowane społeczności internautów, którzy bardzo często zamieniają się w jego fanów, a przez to w… klientów jak i ambasadorów jego brandu.
Przez wielu uważany za geniusza marketingu i biznesu – co potwierdzają jego osiągnięcia biznesowe:

  • inwestycje w Twittera, Ubera, Facebooka i wiele innych biznesów

  • twórca Vaynermedia – jednej z najlepszych agencji marketingowych w USA

  • twórca popularnych kanałów youtubowych takich jak WineLibraryTV, czy AskGaryVee