Zarządzanie Publiczne nr 4(22)/2012 - Artur Molenda: Medialny wizerunek administracji rządowej. Analiza zagadnienia na podstawie wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Gazecie Wyborczej i Rzeczpospolitej w pierwszym kwartale 2011 r
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Zarządzanie Publiczne nr 4(22)/2012 - Artur Molenda: Medialny wizerunek administracji rządowej. Analiza zagadnienia na podstawie wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Gazecie Wyborczej i Rzeczpospolitej w pierwszym kwartale 2011 r
Autor: Stanisław Mazur
Cena: 3.77 zł 4.60 zł
Oszczędzasz: 0 zł
Data wydania: 2016-04-22
Liczba stron:92
Oprawa:
Format eBook: pdf
Autor: Stanisław Mazur
Cena: 3.77 zł 4.60 zł
Oszczędzasz: 0 zł
Data wydania: 2016-04-22
Liczba stron:92
Oprawa:
Format eBook: pdf
Spis treści [Contents\
Dawid Sześciło: O pomostach między prawem a współczesnymi nurtami zarządzania publicznego [About bridges between law and public management concepts\, doi 10.7366/1898352942201, s. 517;
Marta Strumińska-Kutra: Rola badań społecznych w refleksyjnych procesach metarządzenia. Zarys perspektywy teoretycznej i metodologicznej [The role of social research in reflexive metagovernance. Theoretical and methodological perspective\, doi doi 10.7366/1898352942202, s. 1729;
Jan Kaźmierski: Administracja publiczna jako katalizator rozwoju klastrów w gospodarce regionalnej [Public administration as a catalyst for cluster development\, doi doi 10.7366/1898352942203, s. 3041;
Artur Molenda: Medialny wizerunek administracji rządowej. Analiza zagadnienia na podstawie wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Gazecie Wyborczej i Rzeczpospolitej w pierwszym kwartale 2011 r. [Media image of the government administration. Analysis of the issue of published articles on the base chosen in Gazeta Wyborcza and Rzeczpospolita in the first quarter of 2011\, doi 10.7366/1898352942204, s. 4251;
Grażyna Piechota: Zarządzanie procesem komunikowania w mediach społecznościowych przez miasta Metropolii Silesia i ich prezydentów [Managing of communication processes in social media by the cities of Metropolitan Association of Upper Silesia and their majors\, doi 10.7366/1898352942205 , s. 5267.
Wybór tekstów klasycznych [Selection of classic text\
Christopher Arup: Globalny kryzys finansowy: wnioski płynące z badań nad procesami tworzenia regulacji i rządzenia [The global financal crisis: Learning from regulatory and governance studies\, doi 10.7366/1898352942206 s. 6887.