Perl

Gra Wisielec [źródła]

Kilka skryptów:

1.txt(oblicza wyrażenie [foto], zmienne a, b, c i y są kolejnymi elementami tablicy i a rożne od1/2)
2.txt(oblicza wyrażenie [foto],zmienne a, b, c i y są kolejnymi elementami tablicy i a rożne od1/2)
3.txt(wypisuje liczby parzyste od 6 do 16 włącznie, korzystając z pętli for)
4.txt(wypisuje liczby parzyste od 6 do 16 włącznie, w odwrotnej kolejności (16 14 ...))
5.txt(który losuje liczbę z przedziału od 1 do 10, a następnie prosi użytkownika o podanie swojej liczby)
6.txt(w tablicy wygenerowanych losowo liczb całkowitych znajduje wartość największą co do modułu)
7.txt(wyr. regularne : znajduje słowo zaczynające się 3 spółgłoskami)
8.txt(wyr. regularne : znajduje słowo zaczynające się 4 literami kończące znakiem y)
9.txt(wyr. regularne : znajduje nr telefonu w formacie (+48 22) 456-32-45Kurs Perlaściągniety ze strony http://www.blueman.aplus.pl
Tutorial perla ze stronyhttp://www.tizag.com/perlT
PERL Regular Expressionshttp://www.troubleshooters.com/codecorn/littperl/perlreg.htm#op_%21%7E
Dział: