Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II
Kategorie: eBooki, Komunikacja międzyludzka, Perswazja i NLP, Psychologia duszy i umysłu, Psychologia pracy, Relacje damsko-męskie, Rodzicielstwo i psychologia dziecka, Rozwiązywanie problemów, Rozwój intelektualny, Sekret, Seksualność, Uwodzenie, Wygląd i wizerunek, Życiowe filozofie

Autor: Tony Buzan, Chris Griffiths
Cena: 33.15 zł 39.00 zł
Oszczędzasz: 1.95 zł
Data wydania:
Liczba stron:288
Oprawa:
Format eBook:



„Tony nie wynalazł mózgu, ale wynalazł do niego instrukcję!”.
John Husbands, Institute of Management
- Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmie
- Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli
- Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli
- Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów
Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!
- Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie
- Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć
- Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach
- Zarządzanie czasem i sprawna organizacja
- Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji
- Mapowanie udanych prezentacji
- Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami
- Mapy myśli a przywództwo
- Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność
- Mapowanie myśli a myślenie strategiczne
- Mapy myśli a sprzedaż i marketing
- Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian