Franczyza - droga do sukcesu
Autor: Magdalena Kinga Stawicka
Cena: 49.00 zł
Data wydania: 2009-06-03
Liczba stron:208
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://onepress.pl/eksiazki/franch.htm
- Zalety i wady franczyzy
- Cechy odpowiedniego partnera biznesowego
- Wzory umów franchisingowych i agencyjnych
- Franczyzodawcy popularni na polskim rynku
Wybierz partnera dla siebie
Mimo myśli przewodniej ta książka to nie poradnik dla samotnych serc, chociaż udany biznesowy mariaż gwarantuje dostatnie i szczęśliwe życie obu stronom związku. A zasada "razem, choć osobno" nikogo nie ogranicza, dając cudowne poczucie wolności. Myślisz, że to utopia, marzenie ściętej głowy, niemożliwe do spełnienia tak w relacjach interpersonalnych, jak i interesach? W takim razie czas najwyższy, byś otworzył swą głowę (i serce) na franczyzę!
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Franczyza -- droga do sukcesu pomoże obu partnerom podjąć najwłaściwsze decyzje i czerpać z nich duże zyski!
Wasze logo, nasz biznes
- Korzystanie ze znanej marki i sprawdzonych działań promocyjnych.
- Sprzedaż sprawdzonych i lubianych produktów.
- Zarabianie na opłatach licencyjnych.
- Przykłady z polskiej praktyki: kawiarnie, sklepy obuwnicze, stacje benzynowe, salony prasowe, markety spożywcze i inne.