Excel 2016 PL w biurze i nie tylko
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Sergiusz Flanczewski
Cena: 59.00 zł
Data wydania: 2016-02-01
Liczba stron:400
Oprawa: miękka
Możesz w Excelu użyć fortelu!
- Punkty na start, czyli jak zainstalować Excela i zacząć się w nim poruszać
- Zrób to tak samo, czyli jak przetwarzać dane z wielu różnych komórek w identyczny sposób
- Firma od środka i na zewnątrz, czyli jak zapanować nad danymi o pracownikach i ofercie
Dowiesz się stąd, jak wprowadzić do Excela dane i sformatować je tak, by odpowiadały Twoim potrzebom. Nauczysz się szybko odszukiwać odpowiednie informacje zawarte w arkuszach, a także przetwarzać je na różne sposoby za pomocą formuł, funkcji i własnych miniprogramów, co pozwoli Ci zautomatyzować tysiące powtarzalnych czynności. Sprawdzisz, jak stworzyć w Excelu różne rodzaje dokumentów związanych ze sprzedażą, takich jak cenniki, oferty, dowody dostawy czy rachunki. Zobaczysz też, jak zapanować nad kalendarzem i jak umieszczać arkuszu dane na temat pracowników firmy. Zapanuj nad biurowym chaosem dzięki pomocy Excela!
- Podstawowe informacje o obsłudze arkusza kalkulacyjnego
- Najważniejsze obiekty Excela i wprowadzanie danych
- Formatowanie, sortowanie i filtrowanie danych
- Formuły i funkcje
- Drukowanie
- Makropolecenia — pierwszy krok w programowaniu
- Oferty cenowe
- Zmiana zapisu wartości liczbowej na zapis słowny
- Dowód dostawy, rachunki, zamówienia i odsetki
- Kalendarze i inne operacje na datach
- Lista obecności oraz zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach