E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Autor: Michał Łebkowski
Cena: 44.90 zł
Data wydania: 2009-06-10
Liczba stron:240
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Fragmenty książki: http://onepress.pl/eksiazki/ewizer.htm
Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
- Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
- Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
- Interaktywne relacje z klientami
- Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
- Narzędzia kreowania wizerunku w sieci
Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.
Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.
Internet ma przyszłość!
- Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
- Narzędzia budowania image"u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
- Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
- Grzechy główne działań internetowych.
- Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
- Case studies
Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko