Doskonała umiejętność komunikacji
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Doskonała umiejętność komunikacji
Autor: Alan Barker
Cena: 19.90 zł
Data wydania: 2004-09-01
Liczba stron:144
Oprawa: miękka
Autor: Alan Barker
Cena: 19.90 zł
Data wydania: 2004-09-01
Liczba stron:144
Oprawa: miękka
Efektywna komunikacja jest warunkiem skutecznego zarządzania
Wszyscy komunikujemy się na różne sposoby. Skuteczne porozumiewanie się to umiejętność, którą każdy z nas powinien poznać i opanować. Niełatwo jest z powodzeniem stosować metody i techniki przekazywania informacji na gruncie zawodowym, gdzie mają one największe znaczenie. Komunikując się w niewłaściwy i nieprofesjonalny sposób, tracimy czas i energię, obniżamy motywację współpracowników i wywołujemy niezadowolenie klientów. Precyzyjna i efektywna komunikacja jest kluczem do satysfakcji zawodowej.
Ten praktyczny przewodnik pomoże Ci dążyć do doskonałości w sztuce komunikacji. Zawiera mnóstwo wskazówek omawianych na licznych przykładach i modelach; dowiesz się z niego, jak:
- skutecznie prowadzić rozmowy służbowe i prywatne;
- zadawać właściwe pytania i udzielać dobrych odpowiedzi;
- wywierać wpływ na innych;
- prowadzić wywiady i brać w nich udział;
- przedstawiać prezentacje;
- zarządzać informacją;
- redagować e-maile, listy i raporty.