Harvard Business Review. Automotywacja

Harvard Business Review. Automotywacja
Harvard Business Review. AutomotywacjaHarvard Business Review. Automotywacja
Autor:

Cena: 69.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:192
Oprawa: twarda




Przeciążone obwody. Dlaczego zdolni menedżerowie osiągają słabe wyniki
Edward M. Hallowell

Ludzki kontakt w miejscu pracy
Edward M. Hallowell

Sukces wymaga energii
Jim Loehr i Tony Schwartz

Czy pracujesz zbyt ciężko?
Rozmowa z lek. med. Herbertem Bensonem

Niedobór snu. Morderca wydajności pracy
Rozmowa z dr. Charlesem A. Czeislerem z Harvard Medical School

Podejmowanie decyzji. Rozum czy emocje?
Gardiner Morse

Przywództwo z wyczuciem
David Gergen, Daniel Goleman, Ronald Heifetz i inni

Niebezpieczeństwa niskiej samooceny. Czy czujesz się jak oszust?
Manfred F.R. Kets De Vries

Umiejętność odnoszenia sukcesów, relaksacji i utrzymania samokontroli w tych bardzo płodnych, acz chwiejnych czasach wymaga nowych sposobów myślenia i działania.
David Allen, Sztuka efektywności

Nieustanna presja osiągania coraz lepszych wyników. Stres wywoływany chęcią prześcignięcia konkurencji. Konieczność doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń. Od kiedy podniosłeś rękawicę rzuconą Ci przez wymagającą karierę, coraz mniej czasu masz na prywatne życie, chwilę oddechu z dala od biznesowego zgiełku, własne hobby. Konsekwencją tego stylu życia może być utrata zdolności koncentracji, pogłębiające się problemy z podejmowaniem trafnych decyzji, rosnąca niechęć do pracy, a w rezultacie wypalenie zawodowe.

Z takim samym oddaniem, z jakim traktujesz pracę, musisz skoncentrować się na swoim życiu osobistym. Równie istotna jest także dbałość o zdrowe środowisko pracy, regenerowanie sił, koncentrowanie energii czy też dostarczanie organizmowi odpowiedniej dawki snu. Te pozornie błahe elementy stanowią fundament Twojego zdrowia fizycznego i psychicznego, a co za tym idzie -- efektywnej, znaczonej sukcesami pracy.


Grupa autorytetów służy Ci radą w kwestii tego, jak:
  • uniknąć pogarszania się Twoich wyników w pracy,
  • kontrolować obciążenie organizmu nadmiernym wysiłkiem,
  • stosować zasady równowagi między pracą a odpoczynkiem,
  • doceniać swoją wartość, nawet w sytuacjach kryzysowych,
  • nie tracić elastyczności, poczucia humoru i zdrowego rozsądku.


Celem książek z serii Harvard Business Review jest zaprezentowanie menedżerom oraz osobom wykonującym wolny zawód informacji, które pozwolą im zachować konkurencyjność w nieustannie zmieniających się warunkach rynkowych. Przedstawiamy cenione umysły i doniosłe teorie, poczynając od wybitnych teoretyków, których dzieła stanowią podwaliny tej dziedziny wiedzy, a kończąc na wschodzących gwiazdach, których prace definiują biznes na nowo. To obowiązkowa lektura dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.