Sztuka osiągania zysku
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Adrian Slywotzky
Cena: 44.00 zł
Data wydania: 2007-03-07
Liczba stron:352
Oprawa: miękka
Genialne dialogi o biznesie
- Koniec z błądzeniem po omacku -- czytelne przewodniki po świecie biznesu.
- Sztuka osiągania zysku. Wystarczy wybrać odpowiednią strategię.
- Żółta koszulka lidera, czyli zostaw konkurencję w tyle.
Jak to się dzieje, że niektóre firmy przynoszą ogromne zyski, a inne nie mogą wyjść poza granicę rentowności? Dlaczego niektóre marki są znane na całym świecie, a inne, podobne produkty mają tylko garstkę zwolenników? W czym tkwi tajemnica sukcesu?
Adrian Slywotzky, wybitny znawca rynku i specjalista w dziedzinie strategii biznesowych twierdzi, że nie ma jednego uniwersalnego sposobu na osiąganie wysokich zysków. Sam zdefiniował 23 takie metody. Wszystkie zaprezentował w niniejszej książce w formie lekkich, ciekawych dyskusji między niezwykłym nauczycielem Davidem Zhao a jego młodym, niedoświadczonym uczniem. Dowiedz się, który model najbardziej pasuje do Twojej strategii biznesowej. Oto niektóre z nich:
- Model rozwiązania dla klienta
- Model piramidy
- Model kluczowego produktu
- Model specjalizacji
- Model marki
- Model względnego udziału w rynku
- Model niskich kosztów biznesu