Sztuka wojny. Sztuka marketingu
Autor: Gary Gagliardi, Sun Tzu
Cena: 29.90 zł
Data wydania: 2005-09-19
Liczba stron:192
Oprawa: twarda
Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu
- Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
- Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
- Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej
"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie.
"Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.
- Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego
- Planowanie kampanii marketingowej
- Pokonywanie przeszkód
- Wejście na rynek
- Adaptacja do realiów rynku
- Wdrażanie strategii marketingowej
- Sztuka badania rynku