Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III
Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie IIIMerchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III
Autor: ,

Cena: 79.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:520
Oprawa: twarda




Magia przestrzeni handlowej

  • Czym ożywić mały sklep, restaurację i galerię handlową?
  • Jak podświetlać produkty i budować urzekający klimat zakupów?
  • Kolorowe strony i przegląd witryn internetowych o aranżacji powierzchni sprzedaży

Aranżacja przestrzeni sprawia, że z restauracji fast food wychodzimy szybko, zwalniając miejsce dla następnych klientów. Gdy wybieramy się do supermarketu po chleb, pokonujemy paręset metrów między półkami i wychodzimy z całym koszykiem nieplanowanych zakupów. Intuicyjnie wybieramy te kosmetyki i mięsa, które są lepiej podświetlone. A w dobrze zaprojektowanym salonie jubilerskim wysokie ceny biżuterii wydają nam się bardziej uzasadnione.

Niektóre z tych trików już znamy i wiemy, że nie sposób im się oprzeć. Lecz to jedynie wierzchołek góry lodowej. Obecnie projektanci przestrzeni handlowych urzekają nas także zapachami i dźwiękami, pobudzają nasze pragnienia, ułatwiają (albo utrudniają) poruszanie się po dużych obiektach i tworzą porywające nastroje tematyczne.

Wiedzę zawartą w tej książce możesz wykorzystać zarówno w małym sklepie, punkcie gastronomicznym, jak i w dużym centrum. Możesz też pójść krok dalej i zostać zawodowym dekoratorem przestrzeni handlowych. Autorzy, doświadczeni projektanci sklepów i galerii, podpowiedzą Ci, jak:

  • stosować ruchome elementy aranżacji,
  • używać lamp punktowych, kwarcowych i wyładowawczych,
  • oddziaływać na klientów bukietem zapachów,
  • planować przestrzeń otwartą i zamkniętą,
  • harmonijnie dobierać kolory i odwoływać się do ich symboliki,
  • czytelnie przekazywać informacje (plakietki promocyjne, kierunkowskazy, obrazki),
  • wykorzystywać dźwięk (muzyka budująca nastrój, komunikaty, odgłosy wewnątrz i na zewnątrz).

Autorzy, Jay i Ellen Diamond, od ponad dwudziestu lat specjalizują się w projektowaniu przestrzeni handlowych i promocji w punkcie sprzedaży. Są również autorami wielu cenionych książek z tej dziedziny.