ABC Word 2016 PL
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
ABC Word 2016 PL
Autor: Aleksandra Tomaszewska
Cena: 34.90 zł
Data wydania: 2015-10-28
Liczba stron:256
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://onepress.pl/eksiazki/abcw16.htm
Autor: Aleksandra Tomaszewska
Cena: 34.90 zł
Data wydania: 2015-10-28
Liczba stron:256
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://onepress.pl/eksiazki/abcw16.htm
Naucz się tworzyć profesjonalne i estetyczne dokumenty tekstowe!
- Dokument ściśle tekstowy, czyli jak sformatować swój tekst i nadać mu odpowiedni wygląd
- Elementy graficzne, czyli jak wstawić do tekstu plik ze zdjęciem, wykresem lub tabelą
- Praca na cztery ręce, czyli jak pracować zespołowo i wykorzystywać zaawansowane opcje Worda
Microsoft Word należy do tych aplikacji, bez których nie sposób wyobrazić sobie współczesnego świata. Tworzone w nim dokumenty stanowią podstawę działania milionów firm, a niezwykła łatwość obsługi i elastyczność sprawiają, że każdy może nauczyć się jego obsługi. Jeśli jednak chcesz, żeby Twoje dokumenty wyglądały profesjonalnie, a ich odbiorcy traktowali je poważnie, nie możesz skupiać się wyłącznie na treści. Twój dokument musi zyskać odpowiedni wygląd — do tego właśnie służą w Wordzie najrozmaitsze opcje formatowania, nadawania stylów, dodawania obrazów i wykresów czy zaznaczania zmian wprowadzanych przez kolejnych czytelników.
ABC Word 2016 PL to książka, która pomoże Ci odkryć najistotniejsze funkcje najnowszej wersji Worda. Dowiesz się z niej, jak wygodnie korzystać z programu, tworzyć różne typy dokumentów, zmieniać czcionki, odstępy lub interlinie. Zobaczysz, jak korzystać z szablonów, wstawiać tabele, importować ilustracje z innych programów, tworzyć indeksy lub spisy treści i drukować efekty swojej pracy. Nauczysz się dodawać komentarze i porównywać różne wersje jednego dokumentu. Sprawdzisz też, jak wygląda współpraca w chmurze nad jednym dokumentem tekstowym i jak działa wyszukiwarka Tell Me. Postaw na jakość Twoich dokumentów!
- Otwieranie i drukowanie dokumentów
- Wprowadzanie, kopiowanie, wklejanie, edycja i usuwanie tekstu
- Formatowanie tekstu, układanie list i kolumn
- Wstawianie elementów graficznych
- Używanie stylów i szablonów
- Cała prawda o tabelach
- Tworzenie i modyfikowanie konspektów, spisów oraz indeksów
- Zasady korespondencji seryjnej oraz adresowanie i drukowanie kopert
- Zaawansowane narzędzia edytora i dostosowywanie go do swoich potrzeb
- Korzystanie z komentarzy, śledzenie zmian, porównywanie i scalanie dokumentów