ABC MS Office 2016 PL
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Adam Jaronicki
Cena: 49.00 zł
Data wydania: 2016-01-14
Liczba stron:384
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://onepress.pl/eksiazki/abco16.htm
W 100% zgodne z MS Office 365 PL
Książka ABC MS Office 2016 PL szybko wprowadzi Cię w świat tworzenia i formatowania dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji multimedialnych — z wykorzystaniem zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się, jakie narzędzia masz do dyspozycji i do czego możesz ich użyć. Poznasz także nowości wprowadzone w pakiecie MS Office 2016, dzięki czemu Twoja praca stanie się jeszcze bardziej komfortowa.
Ten doskonały przewodnik po nowej wersji Worda, Excela i PowerPointa opisuje:
Nowy Microsoft Office — ogromny potencjał do pracy w biurze, dostępny dla każdego!
- Trzy filary pakietu MS Office 2016, czyli praktyczne wykorzystanie najnowszych edycji programów Word, Excel i PowerPoint
- Narzędzia, gotowe szablony i własne rozwiązania, czyli jak przygotować idealne projekty w różnych formatach
- Funkcje proste i złożone, czyli gdzie szukać optymalnych rozwiązań
Książka ABC MS Office 2016 PL szybko wprowadzi Cię w świat tworzenia i formatowania dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji multimedialnych — z wykorzystaniem zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się, jakie narzędzia masz do dyspozycji i do czego możesz ich użyć. Poznasz także nowości wprowadzone w pakiecie MS Office 2016, dzięki czemu Twoja praca stanie się jeszcze bardziej komfortowa.
Ten doskonały przewodnik po nowej wersji Worda, Excela i PowerPointa opisuje:
- instalację pakietu i interfejs użytkownika
- tworzenie i formatowanie dokumentów tekstowych w Wordzie
- pracę z ilustracjami w dokumentach
- podstawowe operacje w arkuszu kalkulacyjnym
- praktyczne przykłady stosowania formuł i funkcji programu Excel
- tworzenie i formatowanie czytelnych wykresów w arkuszu kalkulacyjnym
- komponowanie efektownych prezentacji w programie PowerPoint
- publikowanie dokumentów, arkuszy i prezentacji