Sprzedaż od pierwszego wejrzenia
Autor: Sorensen Herb
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
Data wydania: 2012
Liczba stron:224
Oprawa: miękka
Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz się projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy. Aż 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, że nie są oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka.
Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta. Autor podkreśla, że:
* nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty,
* wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży,
* czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej. Książka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycją towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach.
Może być też bardzo interesującą lekturą dla samych klientów. Herb Sorensen jest wybitnym autorytetem w dziedzinie obserwacji i badań zachowań klientów. Od ponad 35 lat zajmuje się prowadzeniem badań w wielu krajach. Opatentowana przez niego technologia PathTracker przyczyniła się do zrewolucjonizowania strategii marketingowych w sprzedaży detalicznej. Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!