Podstawy finansów przedsiębiorstw. Praktyczny przewodnik po najważniejszych metodach i narzędziach
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: McCrary Stuart A.
Cena: 39.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:202
Oprawa: miękka
Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którzy chcą dobrze zrozumieć pracę działów finansowych firm, w tym stosowane przez nie metody i narzędzia. Jej odbiorcami mogą być także studenci studiów podyplomowych. W książce omówiono m.in.:
- sposoby szacowania opłacalności projektów inwestycyjnych,
- metody statystyczne wykorzystywane w finansach przedsiębiorstw,
- teorie i narzędzia stosowane do oceny ryzyka i szans,
- wykorzystanie opcji rzeczowych w procesie decyzyjnym,
- metody postępowania w warunkach niepewności.
Tekst opracowano tak, aby czytelnik mógł szybko przyswoić prezentowany materiał. Trudne zagadnienia wyjaśniono w prosty i przejrzysty sposób. Istotną pomoc w zrozumieniu materiału stanowią liczne przykłady i szczegółowe odpowiedzi na pytania. Na podstawie poszczególnych rozdziałów można realizować krótkie kursy edukacyjne.