Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

Autor: Dejnaka Agnieszka
Cena: 42.50 zł 50.00 zł
Oszczędzasz: 3.50 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:200
Oprawa: miękka
Oddawana do rÄ…k Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych ma szczególnÄ… wartość w zwiÄ…zku z dokonujÄ…cymi siÄ™ przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwÅ‚aszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.
KluczowÄ… rolÄ™ w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje siÄ™ gÅ‚ównym czynnikiem decydujÄ…cym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzÄ… z bezpoÅ›rednich badaÅ„ autorki i można je uznać za pionierskie. DotyczyÅ‚y one e-konsumentów w ujÄ™ciu ogólnym oraz z podziaÅ‚em na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.