ZarzÄ…dzanie

ZarzÄ…dzanie
ZarzÄ…dzanieZarzÄ…dzanie
Autor: ,

Cena: 55.17 zÅ‚   64.90 zÅ‚
Oszczędzasz: 5.841 zł

Data wydania:
Liczba stron:412
Oprawa: miękka




PodrÄ™cznik obejmuje wiedzÄ™ z podstaw zarzÄ…dzania. Autorzy pokazali koncepcje zarzÄ…dzania w kontekÅ›cie ich rozwoju, a także ich wpÅ‚yw na wspóÅ‚czesnych kierowników i menedżerów oraz organizacjÄ™ i funkcjonowanie firm. W podrÄ™czniku zostaÅ‚y pokazane:

  • najważniejsze i najpopularniejsze koncepcje zarzÄ…dzania,
  • wspóÅ‚czesne uwarunkowania funkcjonowania gospodarki Å›wiatowej,
  • istota przedsiÄ™biorczoÅ›ci,
  • formy organizacji i ich wspóÅ‚pracy, strategie organizacji,
  • marketing we wspóÅ‚czesnych firmach,
  • perspektywy rozwoju techniki, zarzÄ…dzanie wiedzÄ… i technologiami
  • , zarzÄ…dzanie projektami,
  • podejmowanie decyzji i ich skutki ekonomiczne, z
  • arzÄ…dzanie finansami organizacji,
  • struktury organizacyjne i zarzÄ…dzanie procesami,
  • zarzÄ…dzanie informacjÄ…,
  • zarzÄ…dzanie zasobami ludzkimi,
  • kierowanie i przywództwo,
  • patologie w zarzÄ…dzaniu,
  • spoÅ‚eczna odpowiedzialność organizacji.

PodrÄ™cznik jest przeznaczony dla studentów zarzÄ…dzania, prawa, dziennikarstwa, a także sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych z wymienionych dziedzin oraz uczestników szkoleÅ„ doskonalÄ…cych umiejÄ™tnoÅ›ci menedżerskie.