Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne
Autor: Gruszczyńska-Malec Grażyna, Rutkowska Monika
Cena: 46.67 zł 54.90 zł
Oszczędzasz: 4.392 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:228
Oprawa: miękka
Autor: Gruszczyńska-Malec Grażyna, Rutkowska Monika
Cena: 46.67 zł 54.90 zł
Oszczędzasz: 4.392 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:228
Oprawa: miękka
Znaczenie wiedzy dla efektywnego zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami stale rośnie. Sprawia to, że także teoria i praktyka zarządzania zajmuje się identyfikacją strategii zarządzania wiedzą oraz rozpoznawaniem metod, technik i narzędzi wykorzystywanych w realizacji procesów wiedzy, tj. pozyskiwania, rozwoju, dzielenia się, gromadzenia, wykorzystywania i ochrony wiedzy.
Autorki przedstawiły:
- specyfikę organizacji funkcjonującej w gospodarce opartej na wiedzy;
- kategorie wiedzy przedsiębiorstwa;
- zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; k
- lasyfikację strategii zarządzania wiedzą;
- strategie zarządzania wiedzą indywidualną i organizacyjną w polskich przedsiębiorstwach.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów zarządzania, ekonomii, socjologii, polityki społecznej.