Zachowania w organizacji
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Robbins Stephen P., Judge Timothy A.
Cena: 59.42 zł 69.90 zł
Oszczędzasz: 6.99 zł
Data wydania: 2012
Liczba stron:404
Oprawa: miękka
Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie.
Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi:
- jakie są zalety i wady grupowego oraz indywidualnego podejmowania decyzji,
- w jaki sposób motywować i wynagradzać pracowników,
- co to jest inteligencja emocjonalna,
- jak zbudować efektywny zespół pracowników,
- co to jest organizacja wirtualna,
- na czym polega skuteczne komunikowanie się w organizacji,
- akie są współczesne poglądy na przywództwo,
- które taktyki sprawowania władzy w organizacji są najskuteczniejsze,
- w jaki sposób rozwiązywać konflikty w organizacji,
- jakie są zalety i wady poszczególnych struktur organizacyjnych,
- co to jest kultura organizacji,
- jak przezwyciężać opór pracowników wobec zmian.
Przedstawione zagadnienia ułatwiają zrozumienie zachowań ludzi w organizacji oraz efektywniejsze kierowanie pracownikami. Walorami książki są umiejętne połączenie teorii z praktycznymi przykładami oraz przystępny styl. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, psychologii, socjologii, dziennikarstwa, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także uczestników szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.