Pozycjonowanie produktu
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Pozycjonowanie produktu
Autor: Pogorzelski Jacek
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:168
Oprawa: miękka
Autor: Pogorzelski Jacek
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:168
Oprawa: miękka
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.