Zarządzanie marką w segmencie B2B
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Zarządzanie marką w segmencie B2B
Autor: Kotler Philip, Pfoertsch Wald
Cena: 59.42 zł 69.90 zł
Oszczędzasz: 6.99 zł
Data wydania: 2008
Liczba stron:268
Oprawa: twarda
Autor: Kotler Philip, Pfoertsch Wald
Cena: 59.42 zł 69.90 zł
Oszczędzasz: 6.99 zł
Data wydania: 2008
Liczba stron:268
Oprawa: twarda
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z życia najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.