Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Autor: Roszkiewicz Małgorzata
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Data wydania: 2002
Liczba stron:352
Oprawa: miękka
Autor: Roszkiewicz Małgorzata
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Data wydania: 2002
Liczba stron:352
Oprawa: miękka
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.