Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Autor: Cialdini Robert
Cena: 42.42 zł 49.90 zł
Oszczędzasz: 3.493 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:328
Oprawa: twarda
Autor: Cialdini Robert
Cena: 42.42 zł 49.90 zł
Oszczędzasz: 3.493 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:328
Oprawa: twarda
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją.
Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.