Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktykaWywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Autor:

Cena: 38.17 zł   44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł

Data wydania:
Liczba stron:328
Oprawa: twarda




  • Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?
  • Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?
  • Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?
  • Jak obronić się przed wpływem innych na nasze dacyzje?

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę, światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.