Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Autor: Cialdini Robert B.
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:328
Oprawa: twarda
Autor: Cialdini Robert B.
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:328
Oprawa: twarda
- Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?
- Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?
- Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?
- Jak obronić się przed wpływem innych na nasze dacyzje?
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę, światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.