Wywieranie wrażenia na innych
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Wywieranie wrażenia na innych
Autor: Leary Mark
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Data wydania: 2012
Liczba stron:272
Oprawa: twarda
Autor: Leary Mark
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Data wydania: 2012
Liczba stron:272
Oprawa: twarda
Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, stosunkowo długo psychologia nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje. Książka Marka Learyego poświęcona jest tym właśnie zagadnieniom.