Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki

Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki
Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wynikiMapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki
Autor: ,

Cena: 99.90 zł   

Data wydania:
Liczba stron:496
Oprawa: miękka




Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom: uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom; zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu; dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy; znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować; skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.