Wprowadzenie do ekonometrii
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Wprowadzenie do ekonometrii
Autor: Koop Gary
Cena: 50.15 zł 59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł
Data wydania: 2014
Liczba stron:406
Oprawa: miękka
Autor: Koop Gary
Cena: 50.15 zł 59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł
Data wydania: 2014
Liczba stron:406
Oprawa: miękka
Ekonometria jest nauką, która pokazuje, jak używać analizy danych w celu lepszego zrozumienia problemów ekonomicznych. Pozwala w dyskusjach ekonomicznych opierać się na faktach i logicznych wnioskach. Jeśli chcesz wiedzieć:
- jak bardzo zmiana stóp procentowych wpłynie na kurs waluty,
- o ile więcej osób będzie wybierać transport publiczny, gdy ceny paliwa wzrosną
- jak bardzo ceny, mieszkań zależą od perspektyw lokalnego rynku pracy, zapoznaj się z treścią niniejszej książki. Wprowadzi Cię ona w tę trudną i fascynującą dziedzinę wiedzy
Autor w przystępny i kompleksowy sposób omawia nie tylko podstawy ekonometrii, tj. modele regresji prostej i wielorakiej czy analizę szeregów czasowych, lecz także tematyką bardziej zaawansowaną, tj. modele danych panelowych, wykorzystanie metody zmiennych instrumentalnych, modele zmiennej jakościowej czy ekonometrię bayesowską.
Adresaci:
Jest to podręcznik zarówno dla studentów korzystających z ekonometrii wyłącznie jako narzędzia do analizy danych, jak i dla osób specjalizujących się w tej dziedzinie.