Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
Autor: Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra
Cena: 55.17 zł 64.90 zł
Oszczędzasz: 5.841 zł
Data wydania: 2014
Liczba stron:271
Oprawa: miękka
Autor: Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra
Cena: 55.17 zł 64.90 zł
Oszczędzasz: 5.841 zł
Data wydania: 2014
Liczba stron:271
Oprawa: miękka
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej.
Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku umiędzynarodowieniem działalności. W książce przedstawiono:
- istotę i znaczenie handlu międzynarodowego,
- formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej,
- motywy umiędzynarodowienia działalności firm,
- teorie firmy międzynarodowej,
- strategie i struktury firm międzynarodowych,
- zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych)zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych.
Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.