Zarządzanie innowacjami
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Knosala Ryszard, Boratyńska-Sala Anna, Jurczyk-Bunkowska Magdalena
Cena: 55.17 zł 64.90 zł
Oszczędzasz: 5.841 zł
Data wydania: 2014
Liczba stron:376
Oprawa: miękka
We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek.
W podręczniku omówiono:
- istotę innowacyjności i jej cele,
- organizację systemu innowacji,
- techniki stymulujące kreatywność,
- metody poszukiwania innowacyjnych rozwiązań,
- ocenę i wybór optymalnych wariantów rozwiązań,
- system zarządzania innowacjami,
- metody projektowania innowacyjnych produktów i procesów,
- techniczno-ekonomiczną ocenę przedsięwzięć innowacyjnych,
- transfer technologii,
- politykę naukowo-techniczną wspierania działalności innowacyjnej.