Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój
Autor: Sidhu Inder
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:220
Oprawa: miękka
W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami.
Filozofia "dwóch dróg" polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej.
Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach dwie drogi stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć dwiema drogami także w twojej firmie. Odnieś sukces, obierając dwie drogi!
- Wprowadź pewne oraz rewolucyjne innowacje.
- Sięgnij do istniejących oraz nowych modeli biznesowych.
- Wkrocz na ugruntowane rynki oraz rynki wschodzące.
- Rób to, co należy, oraz to, co ma znaczenie.
- Optymalizuj oraz przekształcaj produkty.
- Zadowalaj klientów oraz usatysfakcjonuj partnerów.
- Dowiedz się jak kształtować nadzwyczajnych pracowników oraz zwycięskie zespoły.
- Połącz autorytatywne przywództwo oraz demokratyczne podejmowanie decyzji.
"Autor Dwóch dróg pokazuje, jak Cisco przekształca pytania biznesowe na odpowiedzi rynkowe i przedstawia realne przykłady przynoszące korzyści liderom patrzącym w przyszłość." - Jeff Immelt, prezes i dyrektor generalny GE
"Dwie drogi stanowią zbiór wielu skutecznych nauk kryjących się za działalnością Cisco, firmy z długą historią nieustannych innowacji i solidnych biznesowych rezultatów. Zachęcam menedżerów wyższego szczebla do podejmowania wyzwań przedstawionych w tej wnikliwej książce." - Dominic Barton, dyrektor ds. zarządzania globalnego w McKinsey & Company