Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój

Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój
Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwójDwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój
Autor:

Cena: 38.17 zł   44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł

Data wydania:
Liczba stron:220
Oprawa: miękka




W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami.

Filozofia "dwóch dróg" polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej.

Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach dwie drogi stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć dwiema drogami także w twojej firmie. Odnieś sukces, obierając dwie drogi!

  • Wprowadź pewne oraz rewolucyjne innowacje.
  • Sięgnij do istniejących oraz nowych modeli biznesowych.
  • Wkrocz na ugruntowane rynki oraz rynki wschodzące.
  • Rób to, co należy, oraz to, co ma znaczenie.
  • Optymalizuj oraz przekształcaj produkty.
  • Zadowalaj klientów oraz usatysfakcjonuj partnerów.
  • Dowiedz się jak kształtować nadzwyczajnych pracowników oraz zwycięskie zespoły.
  • Połącz autorytatywne przywództwo oraz demokratyczne podejmowanie decyzji.

"Autor Dwóch dróg pokazuje, jak Cisco przekształca pytania biznesowe na odpowiedzi rynkowe i przedstawia realne przykłady przynoszące korzyści liderom patrzącym w przyszłość." - Jeff Immelt, prezes i dyrektor generalny GE

"Dwie drogi stanowią zbiór wielu skutecznych nauk kryjących się za działalnością Cisco, firmy z długą historią nieustannych innowacji i solidnych biznesowych rezultatów. Zachęcam menedżerów wyższego szczebla do podejmowania wyzwań przedstawionych w tej wnikliwej książce." - Dominic Barton, dyrektor ds. zarządzania globalnego w McKinsey & Company