Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencjiChaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Autor: ,

Cena: 38.17 zł   44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł

Data wydania:
Liczba stron:216
Oprawa: miękka




Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. Żyjemy w erze turbulencji to już wiemy, ale jak się przyzwyczaić do tych ciągłych zmian i wstrząsów?

Znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować.

Przerażenie budzi uświadomienie sobie, że gdy następuje chaos, nie mamy nawet listka figowego, za którym moglibyśmy się schować chyba że potrafimy chaos przewidzieć i odpowiednio zareagować, aby bezpiecznie przeprowadzić przezeń naszą firmę, nasz oddział, region lub departament. fragment książki