Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia
Autor: Hutchins David
Cena: 115.60 zł 136.00 zł
Oszczędzasz: 27.20 zł
Data wydania: 2010
Liczba stron:456
Oprawa: miękka
Autor: Hutchins David
Cena: 115.60 zł 136.00 zł
Oszczędzasz: 27.20 zł
Data wydania: 2010
Liczba stron:456
Oprawa: miękka
David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszaniu przedsiębiorstwa od środka. Udziela odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
- Czym jest kompleksowe zarządzanie jakością Hoshin Kanri i jak je wdrożyć?
- Jak zorganizować w firmie koła jakości?
- Jak połączyć modele Six Sigma i Lean Manufacturing, aby utworzyć optymalne rozwiązanie?
- Co wynika z faktu, że pokonana w II wojnie światowej Japonia stała się potęgą gospodarczą?
Opowieść autora toczy się od określenia strategii zwycięzcy, poprzez wskazówki dotyczące przemyślanej taktyki, po opis codziennych wyzwań w pracy. Książka zawiera nie tylko praktyczne rady, lecz także studia przypadku największych światowych firm.