Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
Autor:
Cena: 73.00 zł
Data wydania: 2012
Liczba stron:312
Oprawa: miękka
Autor:
Cena: 73.00 zł
Data wydania: 2012
Liczba stron:312
Oprawa: miękka
- Historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją
- Charakterystyka profesjonalnego coachingu
- Zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem
- Psychologiczne aspekty procesu coachingu
- Metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji
- Etyczne uwarunkowania pracy coacha