Marketing dla studentów kierunków technicznych
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor: Curtis Tony
Cena: 50.15 zł 59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:483
Oprawa: miękka
Autor: Curtis Tony
Cena: 50.15 zł 59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:483
Oprawa: miękka
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.