Marketing żywności
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Marketing żywności
Autor: Górska-Warsewicz Hanna, Świątkowska Monika, Krajewski Karol
Cena: 89.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:566
Oprawa: miękka
Autor: Górska-Warsewicz Hanna, Świątkowska Monika, Krajewski Karol
Cena: 89.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:566
Oprawa: miękka
Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych.
Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia:
- specyfika rynku żywności,
- mechanizmy funkcjonowania i struktura,
- wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych,
- charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów,
- rola ceny,
- komunikacji marketingowej oraz dystrybucji,
- informacja rynkowa istota,
- zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.