Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye
Cena: 59.00 zł
Data wydania: 2012
Liczba stron:324
Oprawa: miękka
Metody, taktyki i strategie marketingowe, które działają!
Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi.
- Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?
- Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi wykorzystać każdą okazję do osiągnięcia zysku?
- Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?
Uniknij błędów niweczących nawet najlepsze projekty!
Autorzy opisują ideę przedsiębiorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. Dzielą się swoim doświadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. Analizują także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 500 najszybciej rozwijających się firm z rankingu magazynu Inc".