Tworzenie wartości przez dział HR
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Brockbank Wayne, Ulrich Dave
Cena: 79.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:300
Oprawa: miękka
Dziś, kiedy transakcyjna praca działu HR (np. system wynagrodzeń, świadczenia) jest coraz częściej zautomatyzowana i zlecana firmom zewnętrznym, nadszedł czas, by specjaliści HR na nowo zdefiniowali i rozszerzyli swoje strategiczne role. Jak mają tego dokonać?
Zdaniem Dave'a Ulricha i Wayne'a Brockbanka, specjaliści HR powinni skupić się na tworzeniu wartości dla interesariuszy: klientów i inwestorów oraz menedżerów i pracowników. Książka stanowi cenną pomoc w dokonaniu tej transformacji. Opierając się na szeroko zakrojonych, trwających osiemnaście lat badaniach, które objęły ponad 29 000 specjalistów HR i menedżerów liniowych, autorzy określają kryteria tworzenia wartości.
Radzą, aby wartości te osiągać poprzez:
- wybieranie działań, które tworzą największą wartość,
- właściwe kierowanie działem HR przez odpowiednią strategię i strukturę organizacyjną,
- rozwijanie umiejętności i kompetencji specjalistów HR oraz pozostałych pracowników firmy,
- dopasowanie swojej pracy do wymagań interesariuszy,
- obserwowanie zewnętrznych warunków biznesowych i dostosowywanie do nich swoich działań.