Geniusz marketingu

Autor: Fisk Peter
Cena: 84.15 zł 99.00 zł
Oszczędzasz: 13.86 zł
Data wydania: 2009
Liczba stron:416
Oprawa: twarda
Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.
Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:
- stworzyć wyróżniające się marki,
- wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
- zwiększyć zaangażowanie konsumentów,
- odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
- zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.
Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve'a Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.