Współczesna analiza strategii
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Współczesna analiza strategii
Autor: Grant Robert M.
Cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:656
Oprawa: miękka
Autor: Grant Robert M.
Cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:656
Oprawa: miękka
Autor - światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:
- najważniejsze narzędzia analizy strategicznej
- główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa
- współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów
- główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa)
- społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.
Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.