Współczesna analiza strategii

Współczesna analiza strategii
Współczesna analiza strategiiWspółczesna analiza strategii
Autor:

Cena: 79.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:656
Oprawa: miękka




Autor - światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:

  • najważniejsze narzędzia analizy strategicznej
  • główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa
  • współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów
  • główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa)
  • społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.


Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.