Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor: Curtis Tony
Cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:484
Oprawa: miękka
Autor: Curtis Tony
Cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:484
Oprawa: miękka
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części.
- Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu.
- Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej.
- Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych.
- Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.