Wycena przedsiębiorstwa. Funkcje, metody zasady
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Matschke Manfred Jurgen, Brosel Gerrit
Cena: 69.00 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:392
Oprawa: miękka
Z książki mogą w równym stopniu korzystać teoretycy i praktycy. Dzięki mocnym podstawom teoretycznym umożliwia ona zarówno pracownikom naukowym, jak i studentom uzyskanie pogłębionego obrazu nowoczesnej wyceny przedsiębiorstwa.
Publikacja ta ma duże walory dydaktyczne, zawiera liczne przykłady praktycznych zastosowań zagadnień teoretycznych. Może służyć zarówno jako podręcznik na studiach stacjonarnych, jak i do samodzielnego zgłębiania wiedzy w trybie zaocznym. Stanowi też cenny poradnik dla ekspertów w dziedzinie inwestycji, finansowania, rachunkowości, controllingu, a także fuzji i zakupów przedsiębiorstw, którzy na co dzień zajmują się wyceną przedsiębiorstw.