Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki
Autor: Jagiełło Elżbieta Małgorzata
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Data wydania: 2008
Liczba stron:168
Oprawa: miękka
Autor: Jagiełło Elżbieta Małgorzata
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Data wydania: 2008
Liczba stron:168
Oprawa: miękka
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu. W dobie globalizacji zarówno środowiska akademickie, jak i menedżerowie potrzebują odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak:
- Czym jest konkurencyjność gospodarki?
- Dlaczego jest ona ważna z punktu widzenia biznesu i całego społeczeństwa?
- Czym jest strategia budowania konkurencyjności gospodarki?
- W jaki sposób przystąpić do strategicznego budowania konkurencyjności i co przesądza o skuteczności takiego działania?
Zawarte w książce wnioski dotyczące polskiej gospodarki nadają jej praktyczny wymiar, zachęcając decydentów do odważniejszego formułowania strategii gospodarczych. Motywem przewodnim książki jest zdanie: "Zwiększanie konkurencyjności to maraton - a nie sprint".