Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem

Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwemJakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem
Autor:

Cena: 38.25 zł   45.00 zł
Oszczędzasz: 2.70 zł

Data wydania:
Liczba stron:256
Oprawa: miękka




Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów. Założenie realizacji najwyższej jakości pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej popularne. Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy.