Kompetencje pracownicze w organizacji uczącej się
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Jabłoński Marek
Cena: 33.15 zł 39.00 zł
Oszczędzasz: 1.95 zł
Data wydania: 2009
Liczba stron:220
Oprawa: miękka
Jak rozwijać kompetencje pracowników?
Kompetencje pracownicze są obecnie jednym z głównych czynników warunkujących uzyskanie przewagi konkurencyjnej zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Dlatego też zagwarantowanie ciągłego doskonalenia i rozwoju tych kompetencji staje się dziś koniecznością.
W książce podjęto próbę całościowego spojrzenia na problematykę doskonalenia kompetencji pracowniczych organizacji nie tylko mających charakter gospodarczy, lecz i niekomercyjny.