Innowacje Następny krok
"Innowacje. Następny krok" opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje. Posługując się dogłębnymi studiami branż komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:
- Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci;
- Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji;
- Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces.
Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku "Innowacje. Następny krok" pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.