Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
Autor: Witek Lucyna
Cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:294
Oprawa: miękka
Autor: Witek Lucyna
Cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:294
Oprawa: miękka
Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.
Autorka odpowiada między innymi na pytania:
- jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?
- jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?
- jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?
- jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt?
- jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?
Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.