Marketing i finanse w przedsiębiorstwie
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Marketing i finanse w przedsiębiorstwie
Autor: Adamska Agata, Dąbrowski Tomasz
Cena: 45.00 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:230
Oprawa: twarda
Autor: Adamska Agata, Dąbrowski Tomasz
Cena: 45.00 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:230
Oprawa: twarda
W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej "cały ten marketing" po prostu by zlikwidował?