Zarządzanie produktywnością w przedsiębiorstwie
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Zarządzanie produktywnością w przedsiębiorstwie
Autor: Kosieradzka Anna
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
Data wydania: 2012
Liczba stron:224
Oprawa: miękka
Autor: Kosieradzka Anna
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
Data wydania: 2012
Liczba stron:224
Oprawa: miękka
Książka powstała jako rezultat wieloletnich doświadczeń autorki wyniesionych z prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru zarządzania produkcją oraz udziału w projektach poprawy produktywności w różnych przedsiębiorstwach.
Praca stanowi pierwszą próbę kompleksowego ujęcia problematyki produktywności przedsiębiorstw. Obejmuje następujące zagadnienia:
- procesowe ujęcie problematyki produktywności przedsiębiorstwa oraz analizę czynników wpływających na produktywność,
- mierniki produktywności umożliwiające formułowanie mierzalnych celów strategicznych i operacyjnych, kontrolę ich realizacji, ocenę stanu obecnego oraz ocenę efektów wdrożonych przedsięwzięć poprawy produktywności,
- koncepcje, metody i techniki, ukierunkowane na poprawę produktywności, połączone w logiczny i spójny system,
- organizowanie i motywowanie pracowników dla poprawy produktywności na gruncie filozofii kaizen.
Do najważniejszych zalet pracy należą:
- autorski Model Zarządzania Produktywnością określający długofalową strategię poprawy produktywności przez wdrażanie w przedsiębiorstwie zbioru wzajemnie powiązanych koncepcji, metod i technik doskonalenia procesów produkcyjnych;
- ramy organizacyjne systemu motywacyjnego, opartego na filozofii kaizen, gwarantującego aktywny i twórczy udział pracowników w programach poprawy produktywności.
Opracowanie jest adresowane do szerokiego grona odbiorców, zarówno do studentów (przede wszystkim uczelni technicznych), słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów, jak i menedżerów oraz praktyków zarządzania, którzy chcą doskonalić swoje kompetencje.