ZarzÄ…dzanie marketingowe
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnieÅ„ z zakresu zarzÄ…dzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykÄ™, zarówno od strony zarzÄ…dzania, jak i marketingu.
Książka składa się z czterech części.
- Podstawy zarzÄ…dzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarzÄ…dzaniu oraz koncepcjÄ™ zarzÄ…dzania marketingowego.
- Marketing w przedsiÄ™biorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiÄ™biorstwa, misjÄ™ i planowanie marketingowe, analizÄ™ sytuacji marketingowej przedsiÄ™biorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
- Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiÄ™biorstw, a zwÅ‚aszcza strategiÄ™ marketingowÄ…, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolÄ™ strategicznÄ….
- Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarzÄ…dzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarzÄ…dzaniu marketingowym.
Każdy rozdziaÅ‚ koÅ„czÄ… pytania problemowe, które mogÄ… być wykorzystane przez wykÅ‚adowców jako punkt wyjÅ›cia do ćwiczeÅ„ lub warsztatów.
Opracowanie kierowane jest do:
- studentów kierunków ekonomicznych i zarzÄ…dzania,
- nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
- osób prowadzÄ…cych szkolenia z zakresu zarzÄ…dzania marketingowego,
- sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich zwiÄ…zanych z marketingiem i zarzÄ…dzaniem,
- menedżerów zarzÄ…dzajÄ…cych przedsiÄ™biorstwami.